Uusi Yleinen
maanantaina 22.6. klo 12.18
Bussiin pääsi maanantaiaamuna ilmaiseksi – Walttiin tuli harvinainen häiriö
- Moni Waltti-järjestelmää käyttävien kaupunkien bussimatkustaja sai maanantaiaamuna pienen yllätyksen: lipun maksaminen ei onnistunut lainkaan, joten kuljettajat ottivat kyytiin maksutta.
- Reilun parin tunnin häiriö on suunnittelijan mukaan erittäin harvinainen.