Uusi Talous
lauantaina 27.6. klo 12.06
Polestar ulos Yhdysvalloista – kiinalaisomistus kaatoi sähköautomerkin myynnin
- Yhdysvallat sulkee ovensa Polestar-sähköautoilta: ruotsalaisbrändi ei tuo enää uusia ajoneuvoja maahan, sillä sen kiinalainen omistus törmää Yhdysvaltojen yhteysajoneuvoja koskevaan sääntelyyn.
- Edes yhden mallin valmistus Yhdysvalloissa ei riittänyt poikkeuslupaan.