Uusi Yleinen
keskiviikkona 24.6. klo 07.05
KEHA-keskus irtisanoo 71 työntekijää – yt-neuvottelut päättyivät
- Työllisyys-, kehittämis- ja hallintokeskuksen yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet.
- Keväällä alkaneet neuvottelut koskivat enimmillään 88:aa työtehtävää, ja lopulta irtisanottavia on 71.
- Taustalla painavat valtionhallinnon säästöt ja aluehallinnon laaja uudistus.